Translate

Pagine

duminică, 15 august 2010

Chiftele din peste

Am vrut sa incerc azi ceva diferit din carne de peste si am incercat chiftelutele mele de peste.Judecand dupa satisfactia ce se citea pe fata sotiei cand le-a gustat si(spre uimirea mea)dupa cantitatea mancata se pare ca au iesit excelente.Mult mai usoare pentru stomac(asta am constatat dupa cateva ore de digestie),deci au indeplinit toate conditiile pentru a fi publicate.
Ingrediente pentru 2 persoane:
-2 fileuri de peste alb
-1 ou
-2-3 fire de patrunjel
-1 felia de paine alba moale
-1 lingura pesmet
-1 ceapa mica
-1 morcov
-sare
-piper
-faina alba

Modul de preparare:
Fierbem fileurile,apoi le zdrobim si le amestecam cu ceapa,morcovul,patrunjelul verde tocat marunt,painea inmuiata in apa si bine stoarsa,pesmet,ou,piper si sare.Amestecam bine totul si apoi facem chiftelute pe care le dam prin faina si le prajim in ulei fierbinte.Chiftelutele se pot servi cu piure de cartofi,orez sau sos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu