Translate

Pagine

duminică, 29 august 2010

Drob de miel a la Flo

Acum un an ne-am gandit eu si uratica sa incercam sa facem si noi aceasta minunata reteta traditionala si dupa ce-am cautat si ne-am sfatuit si-am intrebat in stanga si-n dreapta am gasit idealul ...nostru despre acest preparat.Iata-l...

Ingrediente folosite:
  • maruntaiele unui mielului de aprox. 7-8 kg (ficat, plamani, splina si rinichi) 
  • 2 piepti de pui
  • carne de miel circa 300 gr.
  • 2 caserole de ficatei si inimioare de pui
  • 7 oua
  • 5 legaturi de ceapa verde
  • 1 legatura patrunjel
  • 1 legatura marar
  • 3 linguri smantana
  • 1 lingura de unt
  • 2 linguri de faina
  • pesmet
  • 50 ml. ulei
  • 1 lingurita de sare dupa gust
  • 1 lingurita de piper dupa gust
  • 2 catei de usturoi

Modul de preparare:
Cantitatile sunt pentru 2 tavi de chec.Se fierb maruntaiele de miel si puiul cu ficateii separat si se lasa sa se raceasca, apoi se taie in bucatele mici la robot. Ceapa se taie marunt la robot si se caleste putin in ulei(doar 2 legaturi se calesc,3 legaturi se lasa necalite). Se toaca marunt si verdeata (patrunjelul si mararul) si apoi se adauga peste carnea tocata marunt, peste care se adauga si ceapa calita si 7 oua batute spuma cu mixerul. Amestecati si adaugati si sare, piper si 2 linguri de faina. Se unge o tava bine cu ulei sau cu unt si se tapeaza cu pesmet, se pune amestecul de drob si se da la cuptor la foc potrivit. Dupa aproximativ 10-15 minute se scoate si se adauga deasupra oul ramas, batut spuna. Se mai da la cuptor pana se formeaza o crusta deasupra in functie de cuptor trebuie prajit bine(l-am lasat mai mult de o ora,se controleaza peretii drobului). Se urmareste pana prinde o crusta rumenita. Se serveste atat cald cat si rece, taiat felii, asezate pe frunze de salata verde si dupa preferinta cu smantana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu