Translate

Pagine

vineri, 31 decembrie 2010

Friptura de porc cu cascaval si rosii

  Anul acesta am experimentat un gust nou, pentru clasica friptura de anul nou. Tot cautand printre variatele retete de pe net am gasit-o pe aceasta si fiindca mi s-a parut interesanta ca si mod de preparare si gust am decis s-o incerc. 
 Prepararea a fost destul de usoara necesitand nici mai mult nici mai putin de 10 minute. Deci...

Ingrediente folosite:
 
- 1 bucata de muschi de porc
- 2 rosii
- 200-250 gr. cascaval
- 5 catei de usturoi
- sare, piper, boia
- 2-3 frunze de rozmarin proaspat
- 2-3 stropi de ulei de masline
- foaie de aluminiu

Mod de preparare:
 
  Se pregatesc dinainte cascavalul, rosiile si usturoiul. Cascavalul se taie felii subtiri. Rosiile se taie si ele felii subtiri, la fel si usturoiul. Carnea se feliaza ca atunci cand tai paine dar fara sa o tai de tot, felia trebuie sa aiba in jur de 1 cm grosime. Feliile se presara pe toate partile cu un pic de sare, piper si boia(optional). 
 Apoi se incepe aranjarea finala, intre doua felii se aseaza in ordine o feliuta de rosie, o feliuta de cascaval si 2-3 feliute de usturoi. Se incinge cuptorul si se pregateste tava. 
 Carnea astfel pregatita se pune pe o foaie de aluminiu, se arunca cu 2-3 stropi de ulei deasupra si se aseaza 2-3 frunze de rozmarin proaspat. Se inveleste totul cu folia de aluminiu in asa fel incat sa acopere totul. Se da tava la cuptorul incins in prealabil. 
 Eu am tinut-o la 180° pentru 1 ora, dupa care am desfacut folia de aluminiu de deasupra si am mai lasat-o inca o jumatate de ora sa se rumeneasca. 
 Rezultatul: arata spectaculos iar gustul...senzational, pot zice ca a meritat incercarea! 
Pofta buna si voua !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu